بیوگرافی و همه فیلم های گلاره عباسی

 گلاره عباسی یکی از هنرمندان جوان و با اخلاق کشورمان است که در تاریخ ۲۹ تیر ماه سال ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمده است. او در عرصه سینما و تلویزیون از سال ۱۳۸۰ تا کنون به شکل حرفه ای فعالیت دارد.

خانواده گلاره عباسی
گفته می شود که این بازیگر اصالتا کرد است. از قوم کرد استان کرمانشاه است. نام کوچک او هم یکی از اسم های زیبای کردی است و معنای گلاره در این زبان یعنی مردمک چشم یا نور چشم. گفتنی است که نام پدر گلاره بهرام عباسی نام دارد و اهل ادبیات است. این بازیگر زن مشهور ایرانی تنها یک خواهر دارد. نام خواهر گلاره عباسی بهاره است که متخصص تغذیه است و در کانادا زندگی می کند.


تحصیلات گلاره عباسی
عباسی ضمن این که در ... - ادامه مطلب را اینجا بخوانید

بیوگرافی و همه فیلم های گلاره عباسی

 

بیوگرافی و همه آهنگ های روزبه بمانی

 روزبه بمانی یکی از هنرمندان نامی و جوان کشورمان است که در تاریخ ۷ آذر سال ۱۳۵۷ در تهران به دنیا آمده است. او شاعر است و ترانه سرایی هم می کند و از جمله خوانندگان خوش صدای کشورمان هم به شمار می رود.

روزبه بمانی - روزبه بمانی کجا باید برم - روزبه بمانی گل به خودی - روزبه بمانی اسمت که میاد


روزبه فعالیت هنری اش را با بهروز صفاریان شروع کرده است و به عنوان ترانه ‌سرا سابقه همکاری با هنرمندان صاحب نامی را در کارنامه هنری خود دارد. از جمله او با هنرمندان زیر همکاری داشته است : داریوش، گوگوش، منصور، محسن چاوشی، محمد اصفهانی، احسان خواجه ‌امیری، کامران و هومن، محمد علیزاده. فرزاد فرزین، محسن ... - ادامه مطلب را اینجا بخوانید

بیوگرافی و همه آهنگ های روزبه بمانی

 

بیوگرافی و همه فیلمهای دنیا مدنی

 دنیا مدنی یکی از بازیگران زن ایرانی به شمار می آید که مدتی است وارد عرصه بازیگری شده است و طرفدارانی برای خود جمع کرده است. البته او پیش از بازیگر شدن در سینما مدتی دستیار طراح لباس بود و الان هم طراحی لباس را ادامه می دهد و هم هنرپیشه است. وی در تاریخ ۱۳ تیر سال ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمده است. در مورد دنیا مدنی این را باید بدانید که او دختر رویا تیموریان بازیگر زن مشهور ایرانی است.


دنیا مدنی - دنیا مدنی و همسرش - دنیا مدنی ویکی پدیا - دنیا مدنی اینستا

دنیا مدنی و مادرش رویا تیموریان




بیوگرافی مختصر از رویا تیموریان مادر دنیا مدنی
نام اصلی این بازیگر دلارا تیموریان است ... - ادامه مطلب را اینجا بخوانید

بیوگرافی و همه فیلمهای دنیا مدنی

 

بیوگرافی صبا راد

 چکیده ای از بیوگرافی صبا راد :

نام اصلی : فاطمه راد

متولد: 59/08/30 تهران

ملیت : ایران

پیشه : مجری ، نویسنده

تحصیلات : کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی

سالهای فعالیت: 75 تا کنون

همسرها: مرتضی علی آبادی (طلاق)

مانی رهنما



 


بیوگرافی صبا راد:
فاطمه راد با نام هنری صبا راد متولد 30 آبان سال 59 در تهران می باشد صبا راد دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی می باشد. صبا راد گویندگی را در رادیو و از سال 75  آغاز نمود.

 

صبا راد گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید. طبق گفته صبا راد : برخلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و دوست ... - ادامه مطلب را اینجا بخوانید

بیوگرافی صبا راد

 

بیوگرافی سحر جعفری جوزانی

 سحر جعفری جوزانی، در سال 1357 در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا آمریکا متولد شد و تا سن 5 سالگی ساکن آنجا بود.


او دختر مسعود جعفری جوزانی زاده ملایر(نویسنده و کارگردان) و مادرش آمریکایی است و فتح الله جعفری جوزانی عموی او میباشد. سحر فارغ التحصیل روانشناسی کودک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی فرزند مسعود جعفری جوزانی (نویسنده و کارگردان) است. او فارغ‌التحصیل روانشناسی کودک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

سحر جعفری جوزانی فعالیت سینمایی خود را با نقش کوتاهی در فیلم شیر سنگی به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در سال ۱۳۶۵ آغاز کرد، او با نویسندگی در سریال آژانس دوستی و پس از آن بازیگری در همین سریال به فعالیت خود ... - ادامه مطلب را اینجا بخوانید

بیوگرافی سحر جعفری جوزانی

 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
<-blogads->